Service

Service

Garanti

Alle Casall PRO-produkter er garantert å være frie for feil i materialer og utførelse.

Garantien dekker produkter mot produksjonsfeil, og garantiperioden starter fra leveringsdatoen og gjelder i minst den perioden som er angitt på den aktuelle produktsiden.

 

Spørsmål om garanti og service

Alle garanti- og servicehenvendelser må meldes via Casall serviceportal: www.service.casall.no

Gjennom vår serviceportal kan du rapportere feil, bestille/kjøpe reservedeler eller stille spørsmål om annen teknisk støtte

Reklamasjon, hvordan gjør jeg det?

Casall står for høy kvalitet, og våre produkter skal alltid leve opp til dette.

Hvis en vare likevel er ødelagt ved levering, kan du selvfølgelig reklamere på produktet. Hvis du mottar en skadet eller defekt vare, blir du bedt om å registrere saken i Casall serviceportal innen 5 dager etter at du har mottatt leveransen.

I Casall serviceportal skal også spørsmål angående garantisaker, teknisk support osv. registreres som en sak, og vårt kunnskapsrike serviceteam vil komme tilbake til dere med et svar.

Casall Professionals Serviceportal

Returpolicy

For øyeblikket tilbyr Casall PRO dessverre ingen returrett eller bytterett for B2B-kunder.

Hvis det har oppstått en feil ved levering, hjelper vi deg selvfølgelig med å korrigere dette.

Vennligst ta kontakt med oss: infopro@casall.no

Telefon: +4611 32 56 00

Åpningstider: Mandag-fredag 8-16

 

Serviceavtale

Med en serviceavtale hos Casall PRO, uavhengig av merke, gir vi deg økt driftssikkerhet og trygghet gjennom forebyggende tiltak. Som kunde gir det deg bedre kostnadskontroll, høyere gjenkjøpsverdi, lengre levetid og viktigst av alt, fornøyde kunder. Kontakt oss for mer informasjon på infopro@casall.no.